Η Μελίνα Ασλανίδου μας χαρίζει μέσα από το ξεχωριστό ερμηνευτικό πρίσμα της το αγαπημένο τραγούδι «Να Είσαι Εκεί».
Η σπουδαία ερμηνεύτρια συνεχίζει τον κύκλο των επιτυχημένων singles από το άλμπουμ «Παιδί Δικό Σου» για τα 20 χρόνια της Ελεάνας Βραχάλη στη δισκογραφία, στο οποίο συμμετέχουν καλλιτέχνες απ’ όλο το φάσμα της ελληνικής μουσικής.
Η Μελίνα Ασλανίδου ντύνει με την αγαπημένη σε όλους φωνή της μία από τις θρυλικές και διαχρονικές μπαλάντες της σπουδαίας στιχουργού Ελεάνας Βραχάλη, σε μουσική του Μιχάλη Χατζηγιάννη, ο οποίος ερμήνευσε πρώτος το τραγούδι το 2006.
Το «Να Είσαι Εκεί» συνοδεύεται από ένα ξεχωριστό music video, που σκηνοθέτησε ο Γιάννης Μιχελόπουλος και μας μεταφέρει όλη την ιδιαίτερη ατμόσφαιρα του τραγουδιού.
«Να είσαι εκεί πάντα μέσα στη ζωή μου / Τα φώτα της ν’ ανάβεις κι ας μην τη ζεις μαζί μου / Αν λίγο μ’ αγαπάς να είσαι εκεί / Αγάπη της ζωής μου, αγάπη δυνατή»
Από το άλμπουμ «Παιδί Δικό Σου», που θα κυκλοφορήσει σύντομα από την Panik Records, έχουν αποκαλυφθεί ήδη τραγούδια που αγαπήθηκαν και ξεχώρισαν στις ραδιοφωνικές συχνότητες.
Μεταξύ αυτών το «Αυτά Που Θα ‘Λεγα Σε Σένα» με ερμηνεύτρια τη Γλυκερία, τα «Κλειδαριές» από την Ελευθερία Αρβανιτάκη, το «Θάλασσα» με τη Γιώτα Νέγκα, το «Ανατροπή» με την Πέγκυ Ζήνα, το «Ο Βυθός Σου» με τη Δήμητρα Γαλάνη και το «Πάρ’ Τα Όλα Δικά Σου» με τον Γιώργο Μαζωνάκη και το «Εγώ Για Δύο» με τον Χρήστο Μάστορα.
Παράλληλα, η Μελίνα Ασλανίδου συνεχίζει τις άκρως επιτυχημένες εμφανίσεις της στο ιστορικό «Χάραμα» της Πάτρας, κάθε Παρασκευή και Σάββατο, χαρίζοντας μοναδικές βραδιές.
Η Έλενα Παπαρίζου συμμετείχε μαζί με άλλους αστέρες της Eurovision σε μία μεγάλη συναυλία στο Άμστερνταμ. Η Έλενα Παπαρίζου αποθεώθηκε στη συναυλία της Eurovision στην Ολλανδία. Η διεθνής Ελληνίδα pop star ανέβηκε το βράδυ της Πέμπτης 17 Νοεμβρίου στη σκηνή του θρυλικού Ziggo Dome στο Άμστερνταμ της Ολλανδίας, με αφορμή το Het Grote Songfestivalfeest, ένα τρίωρο φεστιβάλ με live εμφανίσεις από superstars του Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision. Το «Number One» κορίτσι της Ευρώπης αποθεώθηκε […]