Με ένα τραγούδι με ελληνικό χρώμα, που έχει τον τίτλο «Zari» (Ζάρι), η Μαρίνα Σάττι θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στον 68ο Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision, που θα διεξαχθεί στο Μάλμε της Σουηδίας στις 7, 9 και 11 Μαΐου.
Πρόκειται για ένα τραγούδι, που με την ιδιαίτερη χροιά και την ξεχωριστή ερμηνεία της Μαρίνας Σάττι, παντρεύει σύγχρονα, παραδοσιακά και έθνικ στοιχεία, ενώ οι στίχοι μιλούν για την αγάπη αλλά και για τα ρίσκα που πρέπει να παίρνουμε κάποιες φορές, σαν μια ζαριά που ρίχνουμε και δεν ξέρουμε τι θα μας φέρει.
Τη μουσική του τραγουδιού «Zari» συνέθεσαν οι Μαρίνα Σάττι, OGE, Kay Be, Nick Kodonas, Jay Stolar, Gino The Ghost και Jordan Palmer, ενώ τους στίχους υπογράφουν οι VLOSPA, OGE, Μαρίνα Σάττι και Solmeister.
Το music video για την ελληνική συμμετοχή στην Eurovision 2024 σκηνοθέτησε ο Αυστραλός Zac Wiesel.
Creative director της εμφάνισης της Μαρίνας Σάττι στη σκηνή της Eurovision είναι ο Φωκάς Ευαγγελινός, τη χορογραφία και το movement direction έχει αναλάβει ο Mecnun Giasar (Majnoon), ενώ το art direction οι NMR.
Υπενθυμίζεται ότι η Ελλάδα με εκπρόσωπο τη Μαρίνα Σάττι και το τραγούδι «Zari» θα διαγωνιστεί στο πρώτο μέρος του Δεύτερου Ημιτελικού της φετινής Eurovision την Πέμπτη 9 Μαΐου.
Λίγα λόγια για τη Μαρίνα Σάττι
Πτυχιούχος κλασικού πιάνου, ανώτερων θεωρητικών στη μουσική, διπλωματούχος κλασικού τραγουδιού και υποκριτικής, αλλά και υπότροφος του διεθνούς φήμης Berklee College of Music, όπου σπούδασε ενορχήστρωση, παραγωγή και jazz μουσική δίπλα στους Danilo Perez και Jamie Haddad ανάμεσα σε άλλους, η Μαρίνα Σάττι ανέπτυξε έναν προσωπικό ήχο που συνδυάζει τις διαφορετικές μουσικές παραδόσεις με τις οποίες μεγάλωσε, όπως την ελληνική, την αραβική αλλά και τη βαλκανική.
Έχοντας εκπροσωπήσει την Ελλάδα στην European Jazz Orchestra (EBU) με έργα του Peter Herbolzheimer, έχοντας τραγουδήσει στο John F. Kennedy Center, στην Ουάσιγκτον, με το World Jazz Nonet και έχοντας συμμετάσχει στο a cappella φωνητικό σχήμα The Singing Tribe σε συνεργασία με τον Bobby McFerrin, είναι μια δημιουργός και performer που είναι δύσκολο να καταταχθεί καλλιτεχνικά.
Από το Μέγαρο Μουσικής και τη Λυρική Σκηνή, σε πανηγύρια στα υψίπεδα της Κρήτης, μπορεί να είναι ταυτόχρονα και pop και ethnic και mainstream, όπως μπορεί με την ίδια άνεση να είναι και λυρική και urban και παραδοσιακή.
Τα ευρωπαϊκά Μέσα την παρουσιάζουν ως πρέσβειρα της ελληνικής και βαλκανικής σκηνής, μιας ιδιαίτερης διαδρομής που παντρεύει την παραδοσιακή μουσική με την pop, τόσο κλασική όσο και σύγχρονη.
Το 2017, η Μαρίνα Σάττι κατέκτησε την κορυφή των charts με το single «Μάντισσα», ενώ λίγο αργότερα το κοινό υποδέχτηκε το «Πόνος Κρυφός», που έκανε πρεμιέρα στο γερμανικό COLORS (πρώτη φορά για Έλληνα καλλιτέχνη με ελληνικό στίχο), παίρνοντας ακόμα μία πρωτιά στην πλατφόρμα NOWNESS, που παρουσίασε πρώτο το εξαιρετικό της video clip για το παραδοσιακό κομμάτι «Γιατί Πουλί Μ’».
Το 2017 η Μαρίνα Σάττι ίδρυσε επίσης τις CHÓRES [ˈkɔɾɛs], ένα αμιγώς γυναικείο χορωδιακό σύνολο, αποτελούμενο από περισσότερες από 150 γυναίκες 15-60 χρόνων, του οποίου διατηρεί την καλλιτεχνική διεύθυνση.
Οι CHÓRES είναι ένα καλλιτεχνικό φυτώριο που αποσκοπεί στη διάσωση, επεξεργασία και προώθηση του πλούτου της ελληνικής παράδοσης, αλλά και στη δημιουργία πρωτότυπου μουσικού ρεπερτορίου και παραστασιακών δράσεων σε συνεργασία με σύγχρονους καλλιτέχνες, ενώ αναβιώνει με μοναδικό τρόπο τα παραδοσιακά τραγούδια του χθες με τον ήχο και την αισθητική τού σήμερα.
Τον Μάιο του 2022, η Μαρίνα Σάττι κυκλοφόρησε το πρώτο ολοκληρωμένο προσωπικό της άλμπουμ «YENNA», ενώ το 2023 πειραματίστηκε παραδίδοντας το μικρού μήκους ντοκιμαντέρ της «FLABOURO», αλλά και το «TUCUTUM», ένα τραγούδι – σχόλιο πάνω στη βαλκανική trap, που αναδείχθηκε στο viral του καλοκαιριού.
8 Μαρτίου γιορτάζουμε την Ημέρα της Γυναίκας. Μια ημέρα που ορίστηκε για να μας υπενθυμίζει όλους τους αγώνες των γυναικών ανά τα χρόνια, να αναδείξει τα προβλήματα τους και να προωθήσει τα δικαιώματά τους. Τιμώντας αυτή την ημέρα, αλλά κι όλες τις γυναίκες, όλοι εμείς στον Τρανζίστορ 100.3 μαζί με πολλές Ελληνίδες καλλιτέχνιδες και με το Συμβουλευτικό Κέντρο Θεσσαλονίκης δημιουργήσαμε μια καμπάνια τόσο στα social media του σταθμού, αλλά και στον αέρα […]